Přeskočit na hlavní obsah

Za 3 dny volte 33!

Za koho kandiduji do zastupitelstva Středočeského kraje už asi víte (ODS, kandidátka 33), kde mě najdete na kandidátce už asi také víte (kandidát číslo 33). Vaše volba může být tedy vcelku jednoduchá, stačí si pamatovat číslo 33!

Ovšem proč volit ODS a proč případně k tomu ještě i zakroužkovat mě a dát mi preferenční hlas?
ODS letos pro krajské volby sestavila kandidátku složenou do velké míry z představitelů měst a obcí, starostů, místostarostů, zastupitelů či jinak ve svých městech a obcích činných kandidátů, tedy, z lidí s praxí z komunální politiky, která je pro budoucí profesionální řízení kraje velice důležitá!
V jejím čele stojí velice úspěšný starosta středočeské obce Líbeznice, která pod jeho vedením jenom vzkvétá, osobně tam jezdím každý rok několikrát a je radost vidět, jak se ta obec mění k lepšímu, a to přes to, jak intenzivně v minulých letech rostla.
Jsem si jist, že úplně stejně by se k lepšímu měnil kraj pod vedením Martina Kupky, kterého znám osobně více jak deset let a vím, že co slíbí, to vždy dodrží.

Z pohledu programu celé ODS pro Středočeský kraj stavíme zejména na těchto 3 prioritách:

  1. zlepšení zdravotnictví v kraji
  2. zlepšení dopravy v kraji
  3. péče o vodu v kraji

K tomu ještě přidejte řízení krajského úřadu, tak, aby tu byl pro občany a obce a ne pro zájmy vedení kraje.
Více k těmto prioritám např. zde: https://postavmekrajnanohy.cz/nas-program/, kde je i úplně celý program.
Kdo ten ale dnes čte?
Proto jsme pro Vás letos připravili novinku, takovou technickou vychytávku - PROGRAMAT - díky kterému si můžete nechat zobrazit body našeho programu vybrané podle Vašeho věku, bydliště a zaměření.
Vyzkoušejte zde https://postavmekrajnanohy.cz/programat/.

Proč volit i mě osobně, jaká jsou moje témata a priority?
Budu se držet čísla 3, tentokrát ta trojka bude jen jedna, aby to nebylo dlouhé.
Mám tři témata, ve kterých jsem připraven v případě úspěchu ODS ve volbách do zastupitelstva Středočeského kraje a potažmo úspěchu mého osobního, přiložit ruku k dílu:

  1. podpora sportu - více ZDE
  2. digitalizace kraje - více ZDE
  3. odpadové hospodářství - více ZDE

Do voleb dnes zbývají 3 dny, já mám 3 témata, takže Vám tu každý večer po ty zbývající 3 dny představím podrobněji svoje názory a návrhy v těchto tématech.

Ucházím se o Váš hlas pro ODS, ucházím se o Váš kroužek pro mě osobně, tak ať víte, proč.
Možná se ptáte, k čemu mi ten kroužek bude, stejně se ze 33. místa na volitelné nedostanu.
Nejspíše ne, ale nikdy neříkej nikdy.
Ostatně, já osobně mám s volebními kroužky velké zkušenosti.

Svým kroužkem u mého jména, správně tedy pořadového čísla na kandidátce, ale můžete podpořit mé budoucí působení ve Středočeském kraji např. v rámci některého z výborů zastupitelstva a i tam odsud se dá prosazovat to, co mám ve svých tématech.

Váš kroužek nazmar nepřijde.
Změňme to spolu!
Postavme kraj na nohy.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

48. pěší pluk v Benešově - Táborská kasárna

Život je plný překvapení. Naštěstí i těch pozitivních. Provozuji Facebook stránku Táborská kasárna . Jde o místo pro Benešov nejen historicky významné. Oslovil mě v této souvislosti právě prostřednictvím zmíněné stránky Jan Bláha, mladý člověk se zájmem o historii. Historii rámovanou jeho předkem, pradědečkem, ale díky tomu se pohybuje i v okolí toho "rámu" a díky tomu mě právě oslovil. S historií Táborských kasáren se nejvíce mluví o 102. pěším pluku. Nicméně s Benešovem, s Táborskými kasárnami, je spojen i 48. pěší pluk, který právě na 102. navazoval, viz tyto základní údaje: Pěší pluk 48 [1920-1938] Velitelství pěšího pluku vzniklo 1. října 1920 v rámci unifikace branné moci přejmenováním z velitelství 102. pěšího pluku na základě výnosu Ministerstva národní obrany, čj. 5.700-org.1919 Nacházelo se v Benešově a od září 1936 v Jaroměři, podléhalo velitelství 10. pěší brigády [1920-1937] a od ledna 1938 velitelství 13. divise [1937-1938]. Pluk nesl od ř

Já, kandidát - volby do Poslanecké sněmovny 2021

 Na kandidátce koalice SPOLU jsem ve Středočeském kraji třetí❗️ Tedy, třetí od konce. Co však osud zase vymyslel - zase mi přihrál to číslo 33.

Námitka vznesená na Valné hromadě OFS Benešov

Moje vyjádření jako nově zvoleného předsedy OFS BenešovNevím, jestli mi přísluší vůbec tuto situaci komentovat, ale kvůli četným a množícím se dotazům tak činím.