Přeskočit na hlavní obsah

Námitka vznesená na Valné hromadě OFS Benešov

Moje vyjádření jako nově zvoleného předsedy OFS BenešovNevím, jestli mi přísluší vůbec tuto situaci komentovat, ale kvůli četným a množícím se dotazům tak činím.


Příslušnou Valnou hromadu jsem neřídil, nenastavoval procesy průběhu, dokonce jsem ani nebyl delegátem, nevolil jsem, přítomný jsem byl pouze jako kandidát, tedy v roli hosta a do průběhu valné hromady jsem vstoupil dvakrát. Na výzvu předsedajícího jsem delegáty oslovil, tak jako druhý kandidát na předsedu, se svým proslovem a po vyhlášení výsledků volby předsedy jsem poděkoval panu Garajovi za čestný souboj a delegátům za zvolení. Nikdo ode mě neslyšel ani slova doporučení koho má volit do Výkonného výboru apod., moje slova byla v tomto případě, pronesena v obou mých vstupech: “volte, jak to cítíte”.

Zájmem obou kandidátů na předsedu bylo to, aby Valná hromada proběhla maximálně bezproblémově a za tím účelem jsme i předem dohodli nominanty do komisí a na předsedajícího společně a vyváženě a já musím za tuto dohodu panu Garajovi opět velice poděkovat. Zvolila je ale ve výsledku Valná hromada.

Valná hromada má své orgány, jako je třeba mandátová komise a ty pracují podle řádů a v souladu s řády rozhodla i o dvou klubech, které byly při prezenci u vstupu na Valnou hromadu označeny jako “k řešení mandátovou komisí”. U obou dvou těchto klubů se přímo mandátová komise rozhodla jejich mandát delegáta uznat. Proč, jak, v jakém poměru hlasů apod. mi vůbec nepřísluší komentovat, protože jsem u toho nebyl, ale podle informací, které mám od 3 ze 4 členů té komise, proběhlo vše regulérně a v duchu fair-play. Mimochodem, kdyby mandátová komise rozhodla opačně, ještě by zde byla možnost uznání mandátu těchto delegátů hlasováním Valné hromady a já jsem si v zásadě jist, že by i Valná hromada hlasovala pozitivně. Ostatně, před započetím samotných voleb, jako standardní bod programu, byla přednesena zpráva mandátové komise, nikdo k ní v tu chvíli neměl připomínky a mám dojem, že při hlasování o ní nikdo nebyl proti ani se nezdržel. Ta námitka byla vznesena až po mé volbě, ve kterou asi jistá skupina lidí nevěřila a tak přišel pokus o to, ji zvrátit tímto způsobem. Princip té připomínky spočíval v tom, že ne všichni členové statutárního a kontrolního orgánu jednoho z klubů jsou členy FAČRu. K tomu bych snad už dodal jen to, že dne 5.3.2021 byl OFS Benešov (tehdejším jeho vedením) zveřejněn dokument Informace delegátům klubů před Valnou hromadou OFS Benešov 13.3.2021, kde je uvedena i kapitola Kontrola členství v asociaci a podle ní bylo dle mého názoru postupováno. Výsledky voleb jsou ověřeny a stvrzeny jak notářem, tak závěrečným Usnesením Valné hromady, proti kterému hlasoval jeden jediný delegát.

Rád bych ve své nové funkci řešil nyní fotbal a ne zpochybňování výsledků voleb a usnesení valné hromady.

S úctou k výsledku voleb delegátů, připraven pracovat ve prospěch fotbalu a všech klubů na okrese Benešov

Tomáš Novák, nově zvolený předseda OFS Benešov

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

48. pěší pluk v Benešově - Táborská kasárna

Život je plný překvapení. Naštěstí i těch pozitivních. Provozuji Facebook stránku Táborská kasárna . Jde o místo pro Benešov nejen historicky významné. Oslovil mě v této souvislosti právě prostřednictvím zmíněné stránky Jan Bláha, mladý člověk se zájmem o historii. Historii rámovanou jeho předkem, pradědečkem, ale díky tomu se pohybuje i v okolí toho "rámu" a díky tomu mě právě oslovil. S historií Táborských kasáren se nejvíce mluví o 102. pěším pluku. Nicméně s Benešovem, s Táborskými kasárnami, je spojen i 48. pěší pluk, který právě na 102. navazoval, viz tyto základní údaje: Pěší pluk 48 [1920-1938] Velitelství pěšího pluku vzniklo 1. října 1920 v rámci unifikace branné moci přejmenováním z velitelství 102. pěšího pluku na základě výnosu Ministerstva národní obrany, čj. 5.700-org.1919 Nacházelo se v Benešově a od září 1936 v Jaroměři, podléhalo velitelství 10. pěší brigády [1920-1937] a od ledna 1938 velitelství 13. divise [1937-1938]. Pluk nesl od ř

Já, kandidát - volby do Poslanecké sněmovny 2021

 Na kandidátce koalice SPOLU jsem ve Středočeském kraji třetí❗️ Tedy, třetí od konce. Co však osud zase vymyslel - zase mi přihrál to číslo 33.