Přeskočit na hlavní obsah

Zápisy z jednání Rady města Benešov

Aktualizace dne 20.9.2018 - Rada města na svém jednání dne 12.9.2018 neschválila změnu svého Jednacího řádu, zveřejňuje sice již zápisy z jednání (viz zde), ale nezveřejňuje seznam hostů a tak jsem podal další žádost o poskytnutí informací (bod 12. níže)

Aktualizace dne 13.9.2018 - byly mi poskytnuty již všechny požadované informace (bod 11. níže).

Aktualizace ke dni 11.9.2018 - Město Benešov se mi, prostřednictvím své tajemnice, omluvilo za neoprávněně vyúčtovaní poplatek, poskytne mi informace, které doposud poskytnout nechtělo a změní Jednací řád Rady dle mého návrhu (bod 10. níže).

Aktualizace ke dni 1.9.2018 - navrhl jsem Radě města, jak konkrétně změnit Jednací řád Rady města Benešova (bod 9. níže), aby zápisy z jednání RM pořízené podle příslušného článku tohoto řádu byly v souladu s vyjádření KÚ.

Aktualizace ke dni 30.8.2018 - Krajský úřad zamítl mou stížnost na vyúčtování poplatku za poskytnutí informací, ale dal mi za pravdu, že neměl být vyúčtován (bod 7. níže) a vyhověl mému odvolání proti anonymizaci a vrátil zpět k projednání na Městky úřad Benešov (bod 8. níže).

Aktualizace ke dni 6.8.2018 - podal jsem stížnost na vyúčtování poplatku za poskytnutí informací (bod 5. níže) a odvolání ke Krajskému Úřadu (bod 6. níže).

Aktualizace ze dne 25.7.2018 - byly mi poskytnuté anonymizované tři zápisy, viz bod 4. dole (můj komentář k tomu viz tento příspěvek na mém Facebooku)

Od konce března žádám Město Benešov o to, aby začal zveřejňovat zápisy z jednání Rady města tak, jak to ukládá zákon.
Postupně se v tomto požadavku posouvám kupředu, příslib ze strany vedení Úřadu je aktuálně ten, že by je měli zveřejňovat na webu od září 2018.
Aktuálně řeší změnu Jednacího řádu Rady, která toto "podchytí".
Kdo chcete vidět mé dosavadní žádosti k tomuto zaslané Městu, tak vizte tyto dokumenty:
  1. původní žádost
  2. doplnění žádosti
  3. změna žádosti
  4. poskytnutí informací
  5. stížnost proti poplatku
  6. odvolání proti anonymizaci hostů
  7. reakce na stížnost z KÚ
  8. reakce na odvolání z KÚ
  9. návrh změny Jednacího řádu Rady města Benešov
  10. reakce Města s omluvou a příslibem vyřešení
  11. poskytnutí původně žádaných informací (po půl roce)
  12. nová žádost o seznam hostů


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

48. pěší pluk v Benešově - Táborská kasárna

Život je plný překvapení. Naštěstí i těch pozitivních. Provozuji Facebook stránku Táborská kasárna . Jde o místo pro Benešov nejen historicky významné. Oslovil mě v této souvislosti právě prostřednictvím zmíněné stránky Jan Bláha, mladý člověk se zájmem o historii. Historii rámovanou jeho předkem, pradědečkem, ale díky tomu se pohybuje i v okolí toho "rámu" a díky tomu mě právě oslovil. S historií Táborských kasáren se nejvíce mluví o 102. pěším pluku. Nicméně s Benešovem, s Táborskými kasárnami, je spojen i 48. pěší pluk, který právě na 102. navazoval, viz tyto základní údaje: Pěší pluk 48 [1920-1938] Velitelství pěšího pluku vzniklo 1. října 1920 v rámci unifikace branné moci přejmenováním z velitelství 102. pěšího pluku na základě výnosu Ministerstva národní obrany, čj. 5.700-org.1919 Nacházelo se v Benešově a od září 1936 v Jaroměři, podléhalo velitelství 10. pěší brigády [1920-1937] a od ledna 1938 velitelství 13. divise [1937-1938]. Pluk nesl od ř

Já, kandidát - volby do Poslanecké sněmovny 2021

 Na kandidátce koalice SPOLU jsem ve Středočeském kraji třetí❗️ Tedy, třetí od konce. Co však osud zase vymyslel - zase mi přihrál to číslo 33.

Námitka vznesená na Valné hromadě OFS Benešov

Moje vyjádření jako nově zvoleného předsedy OFS BenešovNevím, jestli mi přísluší vůbec tuto situaci komentovat, ale kvůli četným a množícím se dotazům tak činím.