Přeskočit na hlavní obsah

Brána pekelná

Tentokrát jsem se rozhodl k zamyšlení nad otázkou, proč nejít do koalice s ANO.
Najde se nemálo lidí, kteří i ODS radí, že by pro tuto zemi bylo lepší, aby šla do koalice s ANO.
Vedení ODS to odmítá a já jsem tomu rád.
ANO není politický subjekt, který je připraven na koaliční vládu, zejména na dělbu moci.
ANO je politický subjekt, který přešel, zejména po posledních volbách do Poslanecké sněmovny, do režimu "vítěz bere vše".
Cítí silnou podporu skoro 30% voličů, respektive těch, co šli volit.
Oni však v hlavě mají jen 30%, sami sebe přesvědčili, že za nimi přeci stojí skoro třetina národa (kdo "z vás to má") a v podstatě se dostali do transu opojení mocí.
Moc je to jediné, o co jim jde. Je více než vliv, vliv něco měnit k lepšímu, spravovat věři veřejné, moc je zaslepuje.
Buď ji vykonávají přímo a z koaličních partnerů dělají statisty, které navíc klidně kdykoliv vymění, spojí se klidně s čertem či ďáblem (viz třeba Středočeský kraj).
Nebo si z koaličních partnerů udělají loutky, které pěkně a zdatně vodí, možná velmi často za příslib budoucích lepších funkcí (viz třeba Město Benešov).
Kdo klidně spolupracuje s ďáblem či čertem, stává se sám součástí pekla.
Na vládní úrovni možná brzy upíší peklu celou tuto zemi (KSČM, SPD).
Jsem rád, že vedení ODS odmítá projít touto bránou pekelnou, protože, jak každé malé dítě ví (ono už to možná dnes není pravda, to tak bylo za mých mladých časů:-) - co peklo schvátí, nikdy nenavrátí!
V pohádkách se to sice občas povede, ale my zrovna moc v pohádce nežijeme.
Možná si díky tomu budeme muset všichni projít pozemským očistcem (tak, jako si jim třeba procházíme my v Benešově), ale stále tu bude světlo naděje, že, jejich slovy, bude líp!
Za branou pekelnou nikoho nic lepšího nečeká!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

48. pěší pluk v Benešově - Táborská kasárna

Život je plný překvapení. Naštěstí i těch pozitivních. Provozuji Facebook stránku Táborská kasárna . Jde o místo pro Benešov nejen historicky významné. Oslovil mě v této souvislosti právě prostřednictvím zmíněné stránky Jan Bláha, mladý člověk se zájmem o historii. Historii rámovanou jeho předkem, pradědečkem, ale díky tomu se pohybuje i v okolí toho "rámu" a díky tomu mě právě oslovil. S historií Táborských kasáren se nejvíce mluví o 102. pěším pluku. Nicméně s Benešovem, s Táborskými kasárnami, je spojen i 48. pěší pluk, který právě na 102. navazoval, viz tyto základní údaje: Pěší pluk 48 [1920-1938] Velitelství pěšího pluku vzniklo 1. října 1920 v rámci unifikace branné moci přejmenováním z velitelství 102. pěšího pluku na základě výnosu Ministerstva národní obrany, čj. 5.700-org.1919 Nacházelo se v Benešově a od září 1936 v Jaroměři, podléhalo velitelství 10. pěší brigády [1920-1937] a od ledna 1938 velitelství 13. divise [1937-1938]. Pluk nesl od ř

Já, kandidát - volby do Poslanecké sněmovny 2021

 Na kandidátce koalice SPOLU jsem ve Středočeském kraji třetí❗️ Tedy, třetí od konce. Co však osud zase vymyslel - zase mi přihrál to číslo 33.

Námitka vznesená na Valné hromadě OFS Benešov

Moje vyjádření jako nově zvoleného předsedy OFS BenešovNevím, jestli mi přísluší vůbec tuto situaci komentovat, ale kvůli četným a množícím se dotazům tak činím.